دل من کلبه بارانی است و تو آن باران

بی اجازه ای که ناگهان در احساس من چکه می کنی . . .

##############################

هنوز هم وقتی باران می آید ، تنم را به قطرات باران می سپارم !

می گویند باران رساناست ،

شاید دستهای من را هم به دستهای تو برساند . . .

##############################

نمک روی زخم است بارانی که بی تو می بارد . . . !

##############################

بریز ای نم نم باران دلم خون شد ز تنهایی

اسیر دردم ای باران چرا دردم نمی کاهی ؟

ببار ای قطره ی مرهم ، زبانم تشنگی دارد

به این دل خسته عاشق که او هم عالمی دارد

##############################

نام تو دعای نستجاب باران است ،

هربار که تو را خوانده ام ، باریده ام . . .

##############################

سراپا خیس از عشق و باران . . .

در پاسخشان چه خواهی گفت اگر بپرسند :

آستینت را کدامیک تر کرده است ؟

##############################

عشق لالایی بارون تو شباست ،

نم نم بارون پشت شیشه هاست ،

لحظه شبنم و برگ گل یاس ،

لحظه رهایی پرنده هاست ،

لحظه عزیز با تو بودنه ،

آخرین پناه موندن منه

##############################

میگویند باران که میزند بوی “ خاک ” بلند می شود . . .

اما اینجا باران که میزند بوی “ خاطره ها ” بلند میشود !

############################## 

من برای تو چتری بیش نبودم . باران ک تمام شد فراموشم کردی !

تو تنها همقدم باران میخواستی ، اما من خود باران شدم بعد ازتو . . .

##############################

و باران که بارید تمام دلم را به دستش سپردم . . .

و باران مرا نرم بارید ، مرا گسترش داد ، رویاند . . .

##############################

باران که میبارد ، دلم برایت تنگ میشود . . .

راه می افتم بدون چتر ، من بغض میکنم ، آسمان گریه !

##############################

باران نبار ؛ من نه چتر دارم نه یار . . .

############################## 

یک نفر هست که از پنجره ها / نرم و آهسته مرا می‌خواند

گرمی لهجه ی بارانی او / تا ابد توی دلم می‌ ماند

##############################

کاش نامت باران بود ؛

آنوقت تمام مردم شهر همراه با من برای آمدنت دعا می کردند . . .

##############################

باران که می بارد :

یکی باید باشد که به تو زنگ بزند و بگوید چترت را برده ای ؟

یکی که نگرانت باشد حتی نگران

اینکه زیر باران به این لطیفی خیس شوی . . .

یکی باید باشد که دست بکشد توی سرت و آب ها را کنار بزند . . .

اما چند وقتیست که باران دارد می بارد و کسی

به من نگفته چترت را برده ای ؟

و کسی نبوده که دست بکشد توی موهایم …

اصلا همه ی اینها بهانه ایست که

وقتی باران می بارد یکبار دیگر یاد تو بیفتم . . .

##############################

باز باران میبارد و همه جا خیس است

، چشمان خیسم را کجا آویزان کنم ؟

##############################

زمانی شعر می گفتم برای غربت باران …

ولی حالا خودم تنهاترم ، تنهاتر از باران . . .

##############################

این که چقدر از آن روز ها گذشته یا اینکه چقدر

هر دویمان عوض شده ایم یا اینکه هر کداممان

کجای دنیا افتاده ایم اصلا مهم نیست . . .

##############################

باز باران که ببارد ،

هروقت که میخواهد باشد ، دلم هوایت را میکند . . .

############################## 

این هوای خوب بارانی ، حال خوب می خواهد . . .

ولی حیف !

##############################

باران ! باران ! با تو قراری دارم

یک لحظه مبار با تو کاری دارم

وانگاه چنان ببار ، کابم ببرد

من در دلم از دوست غباری دارم

##############################



ஜミ★ミ ســ ـلام و عـ ـرض ادب دوستــ ـان تـ ـازه وارد بـــ ★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★خــ ــوش آمــ ـدیدஜミ★ミخوشحالــــ میـــشم نظراتــــ خود را بـــ شـــماره زیر اسال فرمـــــایید ஜミ★ミ09371105852 ஜミ★ミ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ـنوشته شده توسطـــ شـــــــــــهرام شهریاری کوتک در یک شنبه 23 / 4برچسب:اس ام اس باران,اس ام اس باران,اس ام اس روز بارانی, اس ام اس مناسبتی , payamak paeezi baroon ,sms barooni 92 ,sms havaye abri ,sms love abri va baroni, 92 sms rooz barooni اس ام, اس اس ام اس باران ,اس ام اس بارانی 92, اس ام اس بارانی 93 ,اس ام اس بارون 2013 ,اس ام اس بارون پاییزی, اس ام اس برای کسی که عاشق بارونه ,اس ام اس خیس شدن, اس ام اس دپرس فاز سنگین بارون ,اس ام اس قدم زدن زیر بارون ,اس ام اس هوای ابری, اس ام اس هوای بارونی و سیگار استاتوس بارانی ,استاتوس عاشقانه باران, اسمس زیبا ,جملات باران پاییز ,جملات غمگین روزهای بارانی, جمله عاشقانه باران ,دلنوشته بارانی ,دلنوشته هوای ابری روزهای پاییز, نوشته های غمگین وقتی بارون میاد, پیامک ,پیامک باران و هوای ابری, پیامک باران و هوای پاییزی ,پیامک بارانی 92 ,پیامک بارانی 93 ,پیامک بارون 2014, پیامک زیبای خیس شدن ,پیامک مخصوص نم نم باران پاییز ,پیامک هوای ابری و بارونی ,پیامک و اس ام اس فوق العاده بارونی, پیامک پاییزی بارون,اس ام اس, اس ام اس روز بارانی, اس ام اس عاشقانه ,,sms baran ,sms barani sms ,باران sms, بارونی sms, روز بارانی ,sms مخصوص روز بارانی, آف, بارانی آف بارونی, اس ام اس ابر بارونی, اس ام اس احساسی بارونی ,اس ام اس با موضوع باران, اس ام اس با موضوع باران , اس ام اس بارانی ,اس ام اس باران, اس ام اس باران 92 ,اس ام اس باران عاشقانه ,اس ام اس باران و آسمان ,اس ام اس بارانی ,اس ام اس بارانی عاشقانه, اس ام اس بارون ,اس ام اس بارونی, اس ام اس بارونی آبان ماه93, اس ام اس بارونی آذر ماه 92 ,اس ام اس بارونی اسفند ماه 93,اس ام اس بارونی بهمن ماه 92, اس ام اس بارونی دی ماه 93, اس ام اس برای بارون, اس ام اس خاطره بارونی ,اس ام اس خیس بارونی ,اس ام اس دلتنگی بارونی, اس ام اس دلتنگی روز بارانی ,اس ام اس دلواپسی بارونی ,اس ام اس دلواپسی روز بارانی, اس ام اس روز ابری, اس ام اس روز بارانی ,اس ام اس زیر بارونی ,اس ام اس شعر روز بارانی, اس ام اس شهر بارونی, اس ام اس عاشقانه ,اس ام اس عاشقانه بارانی ,اس ام اس عاشقانه بارونی ,اس ام اس عاشقانه زیر باران ,اس ام اس عاشقونه بارونی ,اس ام اس عشق بارونی, اس ام اس عشقولانه بارانی, اس ام اس عشقولانه روز بارونی, اس ام اس غمگین بارونی, اس ام اس لاو با موضوع باران, اس ام اس لاو باران, اس ام اس مخصوص روز بارانی, اس ام اس معرفت بارونی, اس ام اس های روز بارونی ,اس ام اس و جملات عاشقانه با موضوع باران ,اس ام اس و متن مخصوص روز بارانی ,اس ام اس ویژه روز بارانی ,اس باران 92,اس بارونی, اس بارونی آبان ماه 93باران ,اس ام اس بهترین ,اس ام اس های بارانی بهترین, پیامک های بارانی, جدیدترین اس ام اس های بارانی, دوبیتی باران, دوبیتی مخصوص باران روز بارونی, اس ام اس بارانی , اس ام اس جدید عاشقانه بارانی, اس ام اس عاشقانه بارانی ,سایت اس ام اس لاو بارون , شعر روز بارانی, متن بارونی, متن برای روز بارانی ,مخصوص روزهای بارانی, مسیج باران 93 ,مسیج بارانی, مسیج بارونی, مطلب بارونی ,پیامک باران 92 ,پیامک بارانی ,پیامک بارونی ,پیامک بارونی آبان ماه 92,پیامک برای روز بارانی, پیامک روز بارانی ,پیامک عاشقانه باران ,پیامک های روز بارونی ,پیامک های عاشقانه زیر باران,, ساعت 2:6 AM موضوع <-CategoryName-> | لینک ثابتـــ